RE: Hvordan fjerner jeg mos i min plæne?
Fra : søren hansen

Dato : 19-02-01 11:21

>===== Original Message From Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> =====

>Jeg har to andre råd, det ene gennemprøvet, det andet kun hørt om.
>
>1. Lad være med at klippe græsset for kort. Især de første 3-4 gange
>om foråret skal klipperen ikke under mellemste hak. Jo højere toppen
>på græsset er, jo mere rod vil det også have. Jo mere rod, jo bedre
>kan det konkurrere med mosset.

Tager planen skade af en tur med mosfjerneren nu???
Det kan godt være det er spild af penge, men lidt må da hjælpe kombineret
med
ovenstående

råd om kalk og gødning, og høj klipning de første 3-4 gange i foråret.
mvh Søren Maagaard

Create a new mailbox, or access your existing IMAP4 or
POP3 mailbox from anywhere with just a web browser.