Office 2000 SR1a - Hvor?
Fra : Chanelle

Dato : 21-08-02 00:34

Hej alle.
Jeg har købt en brugt Office 2000 til min PC derhjemme, og jeg vil gerne
opgradere den med den danske SR1a, men hvor kan jeg downloade den henne? Jeg
kan kun finde en lille fil på 134 kb, som så vil logge på nettet og hente
resten. Denne løsning dur ikke, da jeg skal downloade SR1a på mit job,
brænde den ud på en CD, og så tage den med hjem, da jeg ikke har internet
derhjemme.

Jeg har fundet SP2 som een stor fil, men kan ikke finde en dansk SR1a. Nogen
der vil give et link?

Hilsen
Chanelle

Fra : Newsreader

Dato : 21-08-02 06:48

On Wed, 21 Aug 2002 01:34:19 +0200, "Chanelle"
<chanelle4@hotmail.com> wrote

Har du prøvet denne:

http://office.microsoft.com/danmark/productupdates/

eller alternativt:

http://office.microsoft.com/danmark/downloads/default.aspx?Product=Office&Version=2002&Type=Update

og så retter visningen til 2000.

Med venlig hilsen
Newsreader

E-mail: research@direkte.org

Fra : Claus Henriksen

Dato : 21-08-02 07:58

wrote:

> [...]
>derhjemme.
>
>Jeg har fundet SP2 som een stor fil, men kan ikke finde en dansk SR1a. Nogen

Se på

http://www.microsoft.com/office/ork/2000/appndx/toolbox_localized.htm#Danish

Claus Henriksen

Fra : Chanelle