Kan ikke starte "ny browservindue" i 6.0
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 21-08-02 08:54

Hej alle

Min kammerat har XP, og når han klikker på et link der starter et nyt
vidnue, så kommer vinduet godtnok også frem, men det er bare blankt. Der
sker absolut intet.

Når han højreklikker på et link, og vælger åben i nyt vindue, sker det
samme, absolut intet.

Hjælp søges.

Bo

Fra : Nick Hüttel

Dato : 24-08-02 15:31

Jeg havde selv et ligende problem som var sammenfaldende med at jeg ved
visse installationer af ny software fik en "RPC stub error" hvilket er et
problem med dll filerne: Oleaut32.dll, Olepro32.dll, Asycfilt.dll,
Stdole2.tlb. Jeg kan ikke lige finde den patch som jeg brugte til at løse
problemet men efter lidt surfen rundt mener jeg at have fundet frem til
følgende:

Du har brug for en patch som erstatter ovenstående dll's (hvilket jeg ikke
lige kan finde men forsøg ved at søge på "RPC stub" og/eller error: 80070725
på google.) I den forbindelse er det vigtigt at du siger ja hvis programmet
spørger om du vil overskrive nyere versioner af filen (da det er den der er
problem med).

Alternativt skulle følgende vist også kunne løse det:

http://download.microsoft.com/download/msninvestor/Patch/1.0/WIN98/EN-US/mcr
epair.EXE

Held og lykke med det

Nick

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 26-08-02 10:21

takker for svaret, jeg kigger på det..

Fra : Allan Bojsen

Dato : 21-09-02 09:31

>"Nick Hüttel" <nhuttel@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg har samme problem og er nået frem til følgende spiseseddel fra
Microsoft. Der står så meget, at det nemmeste for alle med samme
problem er at klikke på linket.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;DA272322

Allan Bojsen
www.funnysurfer.dk