Dummespørgsmål---!
Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 20-08-02 14:32

Hej gruppe...!

Ved godt det har været oppe ca. 100 gange - men jeg kan ikke finde noget pt.
Hvor er det liiiiiige man kan finde ud af et bundkorts type ud fra BIOS
ID-string?

mvh

/H3nrik - som synes den burde være i enhver FAQ... :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-08-02 14:57

BIOS Agent: http://www.unicore.com/biosagent/

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Leony

Dato : 21-08-02 07:59

"H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:ajtgcm$2t5$1@sunsite.dk...

> Ved godt det har været oppe ca. 100 gange - men jeg kan ikke finde noget
pt.
> Hvor er det liiiiiige man kan finde ud af et bundkorts type ud fra BIOS
> ID-string?

Award:
http://www.wimsbios.com/numbers.shtml
AMI: