Adressebog i Outlook XP
Fra : Jakob Bro Nielsen

Dato : 20-08-02 13:31

Hej!

Jeg har installeret Outlook XP og har problemer med adressebogen. Når jeg
skriver en email og trykker på knappen, der skal vise mig emailadresserne i
min adressebog får jeg denne fejl:

"The address list could not be displayed. The Contacts folder associated
with this address list could not be opened; it may have been moved or
deleted, or you do not have permissions. For information on how to remove
this folder from the Outlook Address Book, see Microsoft Outlook Help."

Jeg kører Win XP med to brugere, der begge benytter Outlook XP som
mail-klient.

Jeg håber, at der er en, der kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Jakob, Aalborg.

Fra : pre

Dato : 20-08-02 18:38

I OE klik på Adressebog, klik på Funktioner - Indstillinger og aktiver
fælles adressebog.

© pre 2002

Fra : Jakob Bro Nielsen

Dato : 20-08-02 20:17

Hej Pre!

Jeg kan tilsyneladende ikke finde frem til et sted, hvor jeg kan aktivere
fælles adressebog. Kan du være lidt mere specifik?

Med venlig hilsen

Jakob

Fra : pre

Dato : 21-08-02 07:49

Der er kun to muligheder i den boks, min Engelske OE skriver "shared" og
en Dansk kan formulere det anderledes, men meningen er den samme.