Endnu en sørgelig Tiscali hstorie..
Fra : Søren

Dato : 20-08-02 11:19

I midten af juni, udfyldte jeg ansøgningen om at få ADSL. Jeg modtog så
ordrebekræftelsen nogle dage senere og fik så, i starten af juli et brev om
at de kunne tilbyde mig en delt rå kobber ADSL-forbindelse. Jeg ringede så
til deres kundeservice og forklarede det, som det nu var, de undrede sig
ligeledes, da der intet stod oplyst om manglende kobber. Men som et plaster
på såret kunne jeg få 3 måneder gratis, da de på det tidspunkt kørte en "3
mdr. gratis-kampagne". Fint nok, jeg fik brevet med bekræftelsen og senere
ét med datoen for TDC-teknikerens ankomst. Han kom så d.1 august og så
skulle forbindelsen køre inden for 24 timer. Dagen efter virkede
forbindelsen stadigvæk ikke, jeg ringer til supporten(2. august), som på
daværende tidspunkt intet kendte til de problemer der i virkeligheden er.
Den 7. august fik jeg så at vide at problemet skyldes at deres kapacitet er
fuldt udnyttet på centralen, men hardwaren til udbygning af kapaciteten på
centralen ville blive modtaget og monteret i løbet af fredagen (9. august).
Og som sagen står lige nu, er der stadigvæk INTET sket. Supporten har
erkendt de ikke har haft styr på deres centraler mht pladsen på deres
"D-SLAM"s.
De har dog tilbudt, at hvis jeg havde et modem(56K) kunne jeg få en
opkopling den vej. LOL

Har ligeledes faxet til dem for at komme ud af det, men der er en lige så
lang behandlingstid. Kort sagt, er dette bondefangeri af værste skuffe.

/Søren

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 20-08-02 11:29

In article <jKo89.47$nB3.1605@news.get2net.dk>, Søren wrote:

> [...]
> på såret kunne jeg få 3 måneder gratis, da de på det tidspunkt kørte en "3

Her tabte du mig. Plaster på såret for hvad?

--
Andreas Plesner Jacobsen | The only perfect science is hind-sight.

Fra : Søren

Dato : 20-08-02 11:38

> Her tabte du mig. Plaster på såret for hvad?

For at de af en eller anden grund havde tilbudt mig en delt
kobber-fobindelse, uden at de selv viste hvorfor. Ergo ny ordre > om bag
køen > plaster på såret.

/Søren