MS Visual Studio problemer
Fra : Søren Jensen

Dato : 20-08-02 08:36

Hej NG

Jeg har lige installeret subj. og det har virkelig gjort det surt at surfe
på nettet.

Sådan ca. hver 2. gang jeg besøger en ny hjemmeside(som jeg har besøgt før
uden problemer), så kommer der en lille boks frem som siger at der er en
"runtime error" og spørger så om jeg vil debugge.... Hvis jeg svarer ja så
starter Microsoft Development Environment op.... Hvis jeg svarer nej så
låser hjemmesiden.. Det er virkelig irriterende, som om der ligger noget og
tjekker alle hjemmesider jeg besøger... Så afinstallerede jeg MS VS for at
se om det var det der var problemet, så var der ingen surfe problemer
mere....

Nu har jeg ikke ligefrem lyst til at afinstallere det hver gang jeg skal på
nettet.... Kan det slås fra??

MVH
Søren

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 20-08-02 09:12

"Søren Jensen" <valdemar_jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tjekker alle hjemmesider jeg besøger... Så afinstallerede jeg MS VS for at
> se om det var det der var problemet, så var der ingen surfe problemer

Havde et lignende problem... kan ikke huske den præcise løsning, men du kan
i IE under Funktioner --> Internetindstillinger (lidt afhængig af version)
finde noget med 'scriptdebugging'.

Prøv med lidt flueben til og fra det eller de steder, hvor det synes
relevant.

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk
--------
Indsæt v før snablen

Fra : Søren Jensen

Dato : 20-08-02 09:21

> [...]
kan
> i IE under Funktioner --> Internetindstillinger (lidt afhængig af version)

Jeps, hvis jeg lige præcis disabler scriptdebugging så virker det fint...
Tak for tippet.
Af en eller anden mystisk vis, så enabler ie scriptdebugging igen, hver gang
jeg starter den op påny... Mystisk...

MVH
Søren

Fra : Tim Sørensen

Dato : 20-08-02 13:42

"Søren Jensen" <valdemar_jensen@get2net.dk> wrote in message
> Af en eller anden mystisk vis, så enabler ie scriptdebugging igen, hver
gang
> jeg starter den op påny... Mystisk...

Det gør min også.
Og det er pisse træls!

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Verner Neumann

Dato : 16-10-02 22:49

Hej Søren

Jeg har Visual Studio 6.0 / IE6 og WinXP-Prof. installeret, men oplever
ingen problemer, hvad enten Script Debugging er slået til eller fra.
Desværre nævner du ikke versions nr på din Visual Studio Pakke / Internet
Explorer, ej heller hvilke Service Packs der er installeret. Derfor er det
meget svært at komme med et bud på en løsning. Men sørg for at
Operativsystemet, Visual Studio og IE er opdateret med de nyeste Service
Packs. Dette hjælper ofte på
uforklarlige problemer.
Og med fare for at få revet hovedet af, så vil jeg anbefale at du skrotter
Virus98 som operativsystem, brug istedet Win2000 eller XP, hvis din maskine
kan overholde kravene i Microsofts HCL liste
http://www.microsoft.com/hwdq/hcl/

mvh
verner neumann