kun modtage, ikke sende i messenger
Fra : Robert Jensen

Dato : 19-08-02 21:25

Jeg har altid haft det problem med min messenger at jeg ikke har mulighed
for at sende invitationer, filer og lign fra min pc.
jeg kan sagtens modtage fra alle og enhver....og det er ligemeget om jeg har
firewall på eller ej.
jeg bruger tdc netexpress uden router.

håber at der er en af jer kloge hoveder der lige har svaret på hvad jeg gør
galt......

på forhånd tak.

Med venlig hilsen

Robert Jensen

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 20-08-02 10:10

"Robert Jensen" <fjerndette_robert@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at sende invitationer, filer og lign fra min pc.
> jeg kan sagtens modtage fra alle og enhver....og det er ligemeget om jeg

Hvor mange har du prøvet at sende til? Kan de modtage fra andre end dig?

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Robert Jensen

Dato : 20-08-02 16:25

"Stig Meyer Jensen" <stig@mine_3_initialer.dk> wrote in message
> "Robert Jensen" <fjerndette_robert@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> har
>
> Hvor mange har du prøvet at sende til? Kan de modtage fra andre end dig?
>
> --

SNIP

det virker for alle andre end mig.
og ja de har prøvet med andre.