Unlock af N3110 og evt opdatering af softw~
Fra : Ukendt

Dato : 19-08-02 20:47

Det haster vildt meget, da skod orange ikke vil udlevere lockkoden uden det
oprindelige nummer, som jeg ikke anede jeg skulle gemme til en skid

på forhånd tak

Fra : UnlockServices.dk

Dato : 19-08-02 20:52

hejsa

Kig på www.unlockservices.dk

Mvh
"C@ss"

Fra : Birkoff

Dato : 19-08-02 21:11

Prøv at kigge på www.unlockservices.dk
under links, der kan du se hvem der er nærmest

Fra : Henning S Christians~

Dato : 19-08-02 21:39

spørg i markedsgruppen istedet

--
Nokia tlf låses op - 75kr opdatering af software 75kr oplåsning og
opdatering samtidig 100kr incl aktivering af ekstra menu'er