Al den snak om browsere, men hvor hurtige ~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-08-02 19:48

Jeg har en underside liggende, som indeholder en stor tabel samt en
masse billeder. Der er ingen javascripts eller lignende, så den kan ikke
tilbyde en helt retfærdig test, men du bliver overrasket over
hastigheden, hvis du tester den i forskellige browsere........
Prøv at tage et stopur og lav så din egen test og post så resultatet
her.
Der er over 200 billeder, så det tager tid.

http://www.woollhead.dk/private/4u.html

Efter performance på Mac:

Mozilla 1.1a - 16.399 sek.
Netscape 4.78 - 20.00 sek.
Netscape 6.2 - 23.088 sek.
Internet Explorer 5.1 - 42.00 sek.
iCab 2.8 - 48 sek.
Opera 5 - 81 sek.

Testet på en 7500 med et G3 400 mhz kort med Mac OS 9.1 US samt en 1
Mbit fra Zillion

Uha uha det er fandme uhyggeligt du...... !

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Madsen

Dato : 19-08-02 20:18

[2900] Jesper Haaber Gylling skrev:

> http://www.woollhead.dk/private/4u.html

18 sec. her med WinXP Pro, IE 6 og Teledanmark Bredbånd 1024/512.

Madsen.

Fra : Frans Jensen

Dato : 19-08-02 20:24

On Mon, 19 Aug 2002 20:47:47 +0200, jesper@gylling.net ([2900]
Jesper Haaber Gylling) wrote:

> [...]
>her.
>Der er over 200 billeder, så det tager tid.

22 sek. med Opera 6.04DK

39 sek. med IE 6

på en 1024KB linie

--
Windows 9x/NT - 32 bit extensions and a graphical shell
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-08-02 21:06

Mon, 19 Aug 2002 20:47:47 +0200, skrev jesper@gylling.net
([2900] Jesper Haaber Gylling):

>Uha uha det er fandme uhyggeligt du...... !

Ja, med 1.23 MB billeder på en side.

Hvad med en moden- eller isdnforbindelse vil det fomentlig mindst
tage fire - fem minutter at hente siden...

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-08-02 21:28

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Ja, med 1.23 MB billeder på en side.
>
> Hvad med en moden- eller isdnforbindelse vil det fomentlig mindst
> tage fire - fem minutter at hente siden...

Siden er udelukkende til intern brug, så der hentes altid med ADSL.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-08-02 21:14

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:

> Der er over 200 billeder, så det tager tid.

Det er vel væsentligt, hvor mange filer browseren er indstillet til at
kunne hente ad gangen?

Nå, men skidt, jeg leger med, selvom jeg ikke har optimeret browserne
til at hente mange elementer.

Under OS/2 (jo, der er stadig et par stykker tilbage):
Mozilla 1.1b   28
Netscape 4.61   16
Netscape 2.02   18
Opera 5.2   16

Windows ME:
IE 6.0      24

Netexpress 1024/256

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Torben Nielsen

Dato : 19-08-02 21:42

> Prøv at tage et stopur og lav så din egen test og post så resultatet
> her.

På WinXP home DK med 256kbit ADSL (TDC Bredbånd):
Mozilla 1.0 : 62,3s
K-meleon 0.6 : 63,5s
Opera 6.04 : 63,0s
IE6 : 64,0s

Mvh.
Torben

Fra : Anders Lund

Dato : 19-08-02 21:58

Torben Nielsen wrote:

> På WinXP home DK med 256kbit ADSL (TDC Bredbånd):
> Mozilla 1.0 : 62,3s
> K-meleon 0.6 : 63,5s
> Opera 6.04 : 63,0s
> IE6 : 64,0s

Hehe - det er vist din linie som er begrænsningen her.

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Anders Lund

Dato : 19-08-02 21:58

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:
> Efter performance på Mac:
>
> Mozilla 1.1a - 16.399 sek.
> Netscape 4.78 - 20.00 sek.
> Netscape 6.2 - 23.088 sek.
> Internet Explorer 5.1 - 42.00 sek.
> iCab 2.8 - 48 sek.
> Opera 5 - 81 sek.
>
> Testet på en 7500 med et G3 400 mhz kort med Mac OS 9.1 US samt en 1
> Mbit fra Zillion

P3 500 Mhz - 512 MB
Cybercity 1mbit/512kbit
Windows 2000 UK SP3