ftp server
Fra : peter skallebæk

Dato : 19-08-02 18:00

Jeg har prøvet at sætte en server op i xp .og jeg kan også godt komme på fra
mit egen netværk .
men når mine venner prøver kan de ikke loge på ..
Er det noget med min router (Cisco 677 ) at gøre eller hvad gør jeg forkert

m.v.h
peter@camelclub.dk

Fra : tdn

Dato : 19-08-02 19:52

> [...]
> men når mine venner prøver kan de ikke loge på ..
> Er det noget med min router (Cisco 677 ) at gøre eller hvad gør jeg

Det har ikke noget med hardware at gøre.

FUT til noget relevant.

Fra : Hostmaster

Dato : 19-08-02 21:26

> Det har ikke noget med hardware at gøre

Så vidt jeg ved så er cisco i høj grad hardware.

> FUT til noget relevant.

Ignoreret.

James

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 19-08-02 21:20

"Hostmaster" <hostmaster@jemmer.dk> writes:

> Så vidt jeg ved så er cisco i høj grad hardware.

Padde, det er jo ikke SERVER-hardware, vel. Netværk henvises til
dk.edb.netvaerk.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : FeZ

Dato : 19-08-02 21:22

"Hostmaster" <hostmaster@jemmer.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg ved så er cisco i høj grad hardware.

Jeps - men det er netværks hardware.

Se her hvorfor netværksgruppen er den rette:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.server
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.netvaerk
--
FeZ

Fra : tdn

Dato : 19-08-02 22:07

så ka du lære det ;P

Fra : Aagaard

Dato : 19-08-02 20:49

"peter skallebæk" <peter@camelclub.dk> skrev:
> [...]
> men når mine venner prøver kan de ikke loge på ..
> Er det noget med min router (Cisco 677 ) at gøre eller hvad gør jeg

Du skal åbne de porte på din Cisco router, som du vil bruge til ftp -
normalt 20 og 21.

Cybercitys vejledning i Cisco:
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/

Mvh.