Winbond Voice Editor
Fra : Jørn Petersen

Dato : 20-08-02 16:49

Hej.

Jeg har et Asus A7V333, og her taler Mobo når denne starter op, men det er
på Engelsk og jeg har lavet min egen på Dansk, og når jeg vil brænde denne
ned på EEpromen fejler den pga. størrelsen, den skriver at den er næsten 1,4
Mb og Max skal være 1 Mb, men hvis jeg kikker efter i den Dansk.flh fylder
den kun 750 Kb.

Jeg søgte efter dette problem, og fandt ud af den versionen 1.0 ikke var
Windows XP kompatible, kender i producenten's HP, eller er der en XP version
også.!!

Mvh.
Jørn P

Fra : Andrew

Dato : 19-08-02 22:36

> Hej.
>
> Jeg har et Asus A7V333, og her taler Mobo når denne starter op

Hvad siger den?

Fra : Anders

Dato : 19-08-02 22:46

Hvor i verden befinder du dig ?
Du kan jo starte med at stille uret...

Fra : Jørn Petersen

Dato : 20-08-02 16:02

Jow jow.

Nu er uret/dato stilt.

Og ja min bundkort taler ved opstart eller ved fejl, så er der en
kvindestemme der siger "At Systemet er ok, og nu starter Styresystemet"
Hvis der er fejl ved en disk eller ligende, siger hun også det, og det er
der ikke noget unormalt i.

Jørn P