timer i javascript / layer menu
Fra : Frank N

Dato : 19-08-02 11:52

Hejsa

Jeg har lavet et lille simplet menu-system hvor hver undermenu er en et
layer (div) og er hidden fra start. Vha. lidt javascript får jeg disse
undermenuer til at vise sig når man flytter musen over en af menuens
forskellige "hot-spots".

Hver undermenu er lavet med tables og ren tekst (ingen billeder) og jeg har
derfor et problem.
Jeg ville bruge onmouseout="skjulmenu('undermenu1')" under <table> men det
går galt når man flytter musen til en ny row. Derfor ville jeg sætte en
timer på 5 sekunder, så menuen automatisk bliver skjult herefter.... hvordan
kan jeg gøre det? Eller kan ovenstående løses anderledes?

Mvh Frank

Fra : Frank N

Dato : 19-08-02 11:58

Lige meget, jeg fandt kommandoen setTimeout :)

Mvh Frank

Fra : Frank N

Dato : 19-08-02 12:04

"Frank N" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse
> Lige meget, jeg fandt kommandoen setTimeout :)

Og dog... virker ikke helt efter hensigten.... nogen gode idéer?

Mvh Frank