Weber Grill
Fra : claus_melgaard

Dato : 19-08-02 08:39

Hvor skaffer man en grillrist af rustfrit stål eller støbejern til en
Weber kuglegrill, da den originale ikke er af særlig høj kvalitetar fundet er Christian Bole Kaasgaard.
> Jeg har ikke nogen årstal på ham men ved han har været organist i
Heldum

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-08-02 08:47

claus_melgaard <claus_melgaard.news@kandu.dk> skrev:

> Hvor skaffer man en grillrist af rustfrit stål eller støbejern til en
> Weber kuglegrill, da den originale ikke er af særlig høj kvalitetar fundet er Christian
> Heldum

Øhh?

Mvh.: JG

Fra : M@rk

Dato : 19-08-02 09:25

Mon, 19 Aug 2002 07:38:45 GMT, berigede "claus_melgaard"
<claus_melgaard.news@kandu.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvor skaffer man en grillrist af rustfrit stål eller støbejern til en
>Weber kuglegrill, da den originale ikke er af særlig høj kvalitetar ........... <snip>

Bauhaus, hvis du har en sådan i nabolaget

>.............fundet er Christian Bole Kaasgaard.

Sejt, hvor fandt i ham?
(Hvem er det nu liiiiiige, at han er for tiden?)

>Heldum

Aha, hmmmm, well well, ja, der kan man bare se, ikke dårligt, man skal
passe på organister ............

/Mark

Fra : Kurt Hansen

Dato : 19-08-02 15:58

On Mon, 19 Aug 2002 10:24:57 +0200, M@rk wrote:

>Mon, 19 Aug 2002 07:38:45 GMT, berigede "claus_melgaard"
><claus_melgaard.news@kandu.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Sejt, hvor fandt i ham?
>(Hvem er det nu liiiiiige, at han er for tiden?)

Er det ikke ham legetøjshandleren som Monrad og Rislund bruger i deres
show?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kasper Thor Larsen

Dato : 20-08-02 01:53

> Er det ikke ham legetøjshandleren som Monrad og Rislund bruger i deres
> show?
>
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen

Nix han hedder Brotgaard, men han er død og er blevet begravet af
søspejderne... Er siden genopstanden i Sydamerika .... AAge Brotgaard, Aut
forhandler af Bimsetøj..

Kasper Thor

M&R Fan

Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 20-08-02 19:59

On Tue, 20 Aug 2002 02:53:07 +0200, "Kasper Thor Larsen"
<k2r@larsenDELETETHISSPAMFILTER.dk> wrote:

>Nix han hedder Brotgaard, men han er død og er blevet begravet af
>søspejderne...

og båren blev fulgt af repræsentanter for de 3 værn....

Børneværnet, Kattens værn og Autoværnet

Venlig Hilsen/Kind Regards

Kim Kolmorgen
Homepage: http://home19.inet.tele.dk/kimkolmorgen/
Spamprotection: "From" address may change without prior notice. Delivery delays to be expected.

Fra : Jimmy Pedersen

Dato : 22-08-02 20:31

"claus_melgaard" <claus_melgaard.news@kandu.dk> wrote in message

> Hvor skaffer man en grillrist af rustfrit stål eller støbejern til en
> Weber kuglegrill, da den originale ikke er af særlig høj kvalitetar fundet er Christian Bole Kaasgaard.
> Heldum

Du kan forsøge at få en forhandler, som i forvejen fører Webers
produkter til at skaffe den hjem til dig. Forhandlerne har et katalog
hvori du kan se, hvilke produkter de kan skaffe hjem til dig. Jeg har
selv fremskaffet ekstraudstyr i kraftigt rustfrit stål til min Weber
grill på denne måde.