Gave til Dagplejemor
Fra : cj-soft

Dato : 18-08-02 22:14

Hej
Da vores søn skal starte i børnehave, den 16/9. Vil vi meget gerne give
vores dagplejemor en lille farvelgave fra ham, da vi har været meget glad
for hende.
Er der nogen herinde der har nogle gode forslag til hvad man kan give i
afskedsgave.
Synes ikke bare at det skal være blomster, for de går hurtigt til.

Hilsen
Connie og Jan
Forældre til
Sasja, Maj og Theis

Fra : Jie

Dato : 18-08-02 22:24

> Er der nogen herinde der har nogle gode forslag til hvad man kan give i
> afskedsgave.
> Synes ikke bare at det skal være blomster, for de går hurtigt til.

Kommer jo meget an på, hvad i vil ofre på det :)
Men hvad med, at lade ham male et billede på et lærred, og finde en billig
ramme dertil...Det skulle ikke være så pokkers dyrt, og så kan hun jo hænge
det op.

-Jie

Fra : Inger Pedersen

Dato : 18-08-02 22:35

"Jie" <postmaster@jie.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Der var mange gode ideer til samme situation i en børnehave for et stykke
tid siden - kunne I ikke bruge nogen af dem?
Hilsen Inger

Fra : Nette

Dato : 19-08-02 00:29

"cj-soft"wrote
> [...]
> afskedsgave.
> Synes ikke bare at det skal være blomster, for de går hurtigt til.

Ja, det gør de.
En dagplejemor er mere personlig end en børnehave, og både hele jeres og
hele hendes familie er ofte indvolveret.
Hvad med at give hende et flot indrammet billede af sønnen sammen med
familien samt et glas hjemmebagte småkager vedlagt en lovning på at i nok
skal komme en dag og hjælpe hende med at spise dem?

Den slags går lige i hjertet
Min søsters dagplejemor husker stadig hele familien og bliver så glad, når
vi kigger forbi. Min søster er 27 år i dag.

Nette

Fra : cj-soft

Dato : 19-08-02 06:32

Takker for de gode ideer.

Vi købte et krus. Hvor det så er meningen at han skal tegne på, så kan hun
bruge det når hun drikker kaffe. hvad hun drikker meget af, og der udover
får hun et glas med hjemmebagte småkager som han har været med til at bage.

Mange hilsener

Connie og Jan
forældre til
Sajsa, Maj og Theis