3 hjulet, lukket knallert med lille førehu~
Fra : Morten

Dato : 18-08-02 18:16

Hejsa
Jeg har et par gange set nogle knallerter køre rundt... den har 1 hjul
foran, og 2 bagerst, som sidder e stykke bagud i forhold til førehust. Den
har nummerplade med 3 tal, som en knallert 45, og så er den så lukket, og
førehuset er rimelig lille (ser ud til man til nød kan sidde 2) ... motoren
ligner en knallerts, og udstødningen ligner en alm. tunudstødning (sådan en
der bøjer)

Jeg har prøvet at finde noget om den på nettet, men uden held...

Nogle der ved hvad mærke de er, og hvad modellen hedder osv. ?

/Morten

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 18-08-02 18:50

kig på http://www.scootcar.dk

og klik på "Secma Funtec"

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 18-08-02 18:52

> kig på http://www.scootcar.dk
>
> og klik på "Secma Funtec"

Læs dog hvad manden skriver:

"Jeg har et par gange set nogle knallerter køre rundt... den har 1 hjul
foran, og 2 bagerst, som sidder e stykke bagud i forhold til førehust."

Det passer jo ikke på en Secma Funtec!

// Troels

Fra : Morten

Dato : 18-08-02 19:45

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Læs dog hvad manden skriver:
>
> "Jeg har et par gange set nogle knallerter køre rundt... den har 1 hjul
> foran, og 2 bagerst, som sidder e stykke bagud i forhold til førehust."
>
> Det passer jo ikke på en Secma Funtec!

Det er nok mig, og ikke Søren der har lavet fejl, for jeg tror faktisk at
dette ER den model jeg har set, så jeg har bare husket forkert og undskylder
herfor :)

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 18-08-02 19:29

> [...]
>
> Jeg har prøvet at finde noget om den på nettet, men uden held...
>
> Nogle der ved hvad mærke de er, og hvad modellen hedder osv. ?

Det er vespa, der laver dem...

Thore

Fra : LaLLe

Dato : 20-08-02 12:09

Lundvej 48 - 8800 Viborg - Tel. +45-87262830 - Fax +45-87262849

> [...]
>
> Jeg har prøvet at finde noget om den på nettet, men uden held...
>
> Nogle der ved hvad mærke de er, og hvad modellen hedder osv. ?
Piaggio Ape.

Jeg kunne godt tænke mig sådan en og så grovgejle den på samme måde som
diverse brianer gejler deres golf'er og kadytter :)

Har masser af planer for en men ingen penge til det.

LaLLe
www.stalkerzone.dk