farver på punkter i en <UL>
Fra : benno

Dato : 18-08-02 16:26

er den nogen der kender alternativet til indsættelse af image?
tekst og punkter skal være hvide på sort baggrund, og jeg er åben
for alle forslag

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-08-02 16:38

On Sun, 18 Aug 2002 15:25:58 +0000 (UTC), benno <benno@prikdk.dk> wrote:

> er den nogen der kender alternativet til indsættelse af image?
> tekst og punkter skal være hvide på sort baggrund, og jeg er åben
> for alle forslag

Er ikke helt med på hvad du vil, men du kan da prøve med dette
CSS-eksempel:

<ul style="color: #ffffff; background-color: #000000;">
<li>et punkt</li>
</ul>

--
Jonas @ 55.75, 12.42 | Husk på, de fleste browsere ikke tolererer
<http://verture.net/> | hovsa-programmering i den grad, som IE gør det.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-08-02 17:30

Sun, 18 Aug 2002 15:25:58 +0000 (UTC), skrev benno
<benno@prikdk.dk>:

>er den nogen der kender alternativet til indsættelse af image?
>tekst og punkter skal være hvide på sort baggrund, og jeg er åben
>for alle forslag

Smid det ind i en <div>

<ul>
<li>appelsiner</li>
<li>bananer</li>
<li>pærer</li>
</ul>

Fra : Claus Sørensen

Dato : 20-08-02 08:21

benno wrote:

> er den nogen der kender alternativet til indsættelse af image?
> tekst og punkter skal være hvide på sort baggrund, og jeg er åben
> for alle forslag

Eksempel på stylesheet, som gør det generelt:

ul, li {
color:#ffffff;
background-color:#000000;

Flere muligheder med lister og CSS kan ses her:

http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/generate.html#counters

De herligste hilsner