Ingen omdrejninger på bw's
Fra : JohnnyM

Dato : 17-08-02 12:30

Hejsa

Jeg har en yamaha bw's hvor jeg har sat ny cdi box uden omdrejnings
begrænser og en tun udstødning men den kan sq stadig væk ikke en skid
tror i der skal en større karburator på for at få lidt gang i den?

Alle gode forslag er meget velkommen......:)

Rgs. Johnny

http://www.kandu.dk/

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 17-08-02 13:06

> Jeg har en yamaha bw's hvor jeg har sat ny cdi box uden omdrejnings
> begrænser og en tun udstødning men den kan sq stadig væk ikke en skid
> tror i der skal en større karburator på for at få lidt gang i den?

Er ikke sikker - men skal der ikke tages en plombe? Det skulle der på min
4-gears Yams, men der er selvf. forskel... Ellers bliver du nok nødt til at
investere i en større karburator...

// Troels

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 17-08-02 13:25

> [...]
> tror i der skal en større karburator på for at få lidt gang i den?
>
> Alle gode forslag er meget velkommen......:)

Tun udstødningen betyder at du har "fjernet" blindrøret
så er der en skive i vario'en er den blevet fjernet?
Ellers er der på de fleste knallerter plomber rundt omkring bla.
indsugningen der gør at den ikke kan få alt det luft den har brug for...
Jeg ville fjerne skiven og se om det er nok hvis ikke så sidder der en
plombe et eller andet sted...
Men det er der nok en eller anden der har en BW's der kan fortælle mere
om...

--
Mvh. Hans-Jacob
Mangler et lydkort skal bare kunne

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 18-08-02 17:01

Jeg ville sætte en 47 mm cylinder på. En Bws med standart cylinder er nok
noget af det sløveste jeg længe har set. En af mine venner har en med 47 mm
som det eneste, og den har sq et ganske godt optræk + den kører omkring 85.

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 19-08-02 16:38

> [...]
mm
> som det eneste, og den har sq et ganske godt optræk + den kører omkring

Hmm har han ikke også fjernet ringen?
Hvad hjælper det at den trækker som død og helvede hvis den ikke kan komme
af med kræfterne?

--
Mvh. Hans-Jacob