Kender I knallerten CPI Popcorn?
Fra : Kent Christensen

Dato : 17-08-02 10:07

Hej

Der må da være nogle i denne gruppe, der kender 45-knallerten
CPI Popcorn, og som kan øse ud af gode/dårlige erfaringer. Jeg
kan se, at der er rigtigt mange forhandlere i Danmark, der sælger
knallerten.

Se knallerten via dette link: http://www.cpi.dk/

Den er jo ikke så dyr, 9.999,00 inkl. moms. Jeg tænker lidt på at
købe sådan en svend.

Ved du evt. også, hvor mange km/t sådan en knallert er bygget til. Hvis
jeg køber knallerten, skal den selvfølgelig laves ulovlig, men dog ikke
mere, end jeg med sikkerhed ved, den kan holde til. Jeg har ikke tænkt
mig at bruge et tunsæt - begrænseren/begrænserne skal bare tages ud.
Det skulle vistnok give ca. 60 km/t, har jeg hørt. Måtte godt være 70-80,
men hva'

Vh
Kent

Fra : Mythos

Dato : 17-08-02 10:33

"Kent Christensen" <Jacko@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig at bruge et tunsæt - begrænseren/begrænserne skal bare tages ud.
> Det skulle vistnok give ca. 60 km/t, har jeg hørt. Måtte godt være 70-80,

Når der nu ikke er nogen der svarer på indlægget fra dig, så er det nok
fordi der ikke er nogen her i gruppen der har sådan en, eller også er det
sådan at dem der har en, ikke har noget at fortælle om den, måske fordi det
er noget skidt.
Nå der ikke er nogen der har noget at fortælle, så er der nok ikke så mange
der har købt den, så kunne det også tænkes at de er bange for det nye, og de
priser der eventuelt er på reservedele, for de kan kun være dyre på et ikke
så udbredt mærke, for der skal jo tjenes penge et sted.

Kim Larsen

Fra : Kent Christensen

Dato : 17-08-02 11:01

"Mythos" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3d5e183b$0$33576$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> priser der eventuelt er på reservedele, for de kan kun være dyre på et ikke
> så udbredt mærke, for der skal jo tjenes penge et sted.

For det første kan det ikke passe, at der ikke er nogen her i gruppen, der
har en CPI Popcorn. Jeg har set mange CPI'ere på vejene. I øvrigt kan man
jo ikke sige, at en offentlig frit tilgængelig nyhedsgruppe har et bestemt antal
"medlemmer" - en ny Popcorn-ejer kan jo kigge ind om to minutter. Hvis
nogle har noget skidt at fortælle om knallerten - har han/hun jo netop også
noget at fortælle - og så vil jeg meget gerne vide det.

Jeg kan ikke se, at der er noget galt i at poste et indlæg to gange. Det er jo
ikke sådan, at dk.fritid.knallert ligefrem bliver overrendt af indlæg. Nej, jeg
synes du skulle komme ned fra tronen og pakke dit politi-sæt sammen igen.
Som usenet-bruger er jeg træt af den bedrevidende tone, som nogle mennesker
lægger for dagen i nyhedsgrupperne.

Vh
Kent

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 17-08-02 12:19

godt sagt - enig

Fra : Mythos

Dato : 17-08-02 12:22

> [...]
> synes du skulle komme ned fra tronen og pakke dit politi-sæt sammen igen.
> Som usenet-bruger er jeg træt af den bedrevidende tone, som nogle

Det var dog utroligt, når der er en der kommer med en mulig løsning, så
føler du dig forfulgt med det samme, hvad ligner det, læs det dog på en
anden måde en negativt, og så kan du komme igen.
Jeg har da heller ikke angrebet dig fordi du poster to gange, har jeg ?
Det er da indlysende at hvis der var nogen der havde den maskine du så gerne
vil have, så havde de jo nok skrevet om den, hvis der var noget at skrive
om. Jeg kan da heller ikke vide om der kommer en om to minutter, men det kan
da kun gavne dig.
Så dit pis med trone og pilitisæt, det kan du godt pakke sammen, og når du
så har lært at opføre dig ordentligt, så kan du komme igen.
Hvis du virkelig så gerne vil have den, så køb den dog, og så kan du så
fortælle os andre om den er pengene værd.
Du skal bare huske på, at der altid er en grund til noget er billigt.

Kim Larsen

Fra : Kent Christensen

Dato : 17-08-02 22:04

"Mythos" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3d5e31d2$0$88380$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> fortælle os andre om den er pengene værd.
> Du skal bare huske på, at der altid er en grund til noget er billigt.

Hvis ikke du ser en bedrevidende og belærende tone i indlægget, jeg
kommenterede, har du ikke megen sproglig forståelse! Det glæder mig
dog, at det ikke var sådan ment.

Vh
Kent