hvorfor henviser IE ikke til eudora ved ma~
Fra : jakob

Dato : 17-08-02 00:08

Jeg bruger IE5.5 til web, og eudora til post. Jeg har i IE
indstillingerne valgt at eudora skal vælges som hjælper applikation når
det drejer sig om mails. Problemet er blot at outlook eller outlook
ekspress stadig aktiveres når jeg andvender maillinks i IE.

Hvordan kan jeg sørge for at det er eudora der springer igang når jeg
klikker på et maillink i IE ???

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Anders Lund

Dato : 17-08-02 09:17

jakob wrote:

> Hvordan kan jeg sørge for at det er eudora der springer igang når jeg
> klikker på et maillink i IE ???

Prøv at gå ind i internet indstillinger og sæt det til at være Outlook.
Genstart computeren og sæt det til at være Eudora igen. Jeg har oplevet
nogle gange at sætte den til et program, men at Windows ikke lige fattede
det første gang. Eller hvis et program (som Eudora) har været inde og rette
det automatisk, at det går galt.

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : jakob

Dato : 17-08-02 13:41

> [...]
> det første gang. Eller hvis et program (som Eudora) har været inde og rette

Det har jeg nu prøvet og der sørme ud som om det har hjulpet, tak for
det

Hilsen

Jakob

Fra : Anders Lund

Dato : 17-08-02 20:55

jakob wrote:

> Det har jeg nu prøvet og der sørme ud som om det har hjulpet, tak for
> det

Lækkert!