Madopskrifter
Fra : Sus

Dato : 16-08-02 15:20

Jeg leder efter nogle nemme opskrifter til mad til min datter på 6 mdr.

Sus

Fra : Meta Dam

Dato : 17-08-02 17:33

> Jeg leder efter nogle nemme opskrifter til mad til min datter på 6 mdr.

Hirsegrød er let at lave i mikroen.
1/4 dl hirseflager
1 dl vand
mme til 1 dl vand

1.Kog hirseflager med vandet i ca. 1 min. i mikroovnen.
2. Afkøl grøden til ca. 40 grader, det kan hurtigt gøres i en balje med
koldt vand.
3.Tilsæt mme.
4. Server.

Det er efterhånden et stykke tid siden at jeg har brugt opskriften, så det
kan være at mængderne ikke passer helt.

Venlig hilsen Meta

Fra : Sander

Dato : 17-08-02 18:36

"Sus" <susberg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter nogle nemme opskrifter til mad til min datter på 6 mdr.
>

> Sus

Har du spurgt din sundhedsplejeske, hun har sikkert et hæfte klar til dig,
fuld af opskrifter på sund babymad.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Sander

Dato : 17-08-02 18:36

Fra : Betina

Dato : 19-08-02 21:21

In article <ajj26c$91f$1@news.cybercity.dk>, susberg@get2net.dk says...
> Jeg leder efter nogle nemme opskrifter til mad til min datter på 6 mdr.

Prøv at kigge her, den kan købes eller bestilles hjem fra apoteket:
http://www.sundkom.dk/mad_til_spaedboern_gravid_boern_sus.htm
Betin@

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-02 09:32

Hej !

Jeg gik på biblioteket og fandt mange gode bøger med opskrifter og ideer til
babymad.

Venlig hilsen

Jakob´s mor