Qmail server
Fra : Simon

Dato : 16-08-02 12:10

Hejsa...

Jeg er ved at installere en qmail mail server på min FreeBSD 4,6 - som også
skulle virke sammen med qmailadmin. Den skulle også virke med virtual
domain...

Jeg har installeret den fra ports, jeg har først opdateren ports/mail med
cvsup.

derefter gik jeg ind i "/usr/ports/mail/qmailadmin" og derefter "make
install clean"

så installere den følgende :

===> Cleaning for libiconv-1.7_5
===> Cleaning for bison-1.35_1
===> Cleaning for gettext-0.11.1_3
===> Cleaning for gmake-3.79.1_1
===> Cleaning for libtool-1.3.4_3
===> Cleaning for autorespond-2.0.2
===> Cleaning for ezmlm-idx-0.40_1
===> Cleaning for qmail-1.03_1
===> Cleaning for vpopmail-5.2.1
===> Cleaning for ucspi-tcp-0.88
===> Cleaning for expat-1.95.2
===> Cleaning for qmailadmin-1.0.2

Mit spørgsmål er så mangler jeg at installere nogle programmer - fx. til
password check osv... jeg kan heller ikke helt finde ud af hvordan mit qmail
start script skal laves...

Nogle som kan give mig lidt hjælp / links / quide / eller bare et sted hvor
det står

Er det helt galt det jeg har lavet ?

Hilsen Simon

Fra : Simon

Dato : 16-08-02 12:46

GLEMT at skrive :
Den skal selvfølgelig virke som pop3 server for virtual domains...