DHTML Distribution
Fra : CADmageren

Dato : 16-08-02 06:54

Hejsa - Der er jo ikke nogen der har svaret på de to andre spørgsmål jeg
har liggende, men måske er jeg heldigere denne gang.

Jeg har lavet et DHTML projekt i VB. HTML delen består af en enkelt
knap, som loader en "form", og viser nogle informationer om brugerens
registreringsdatabase.

Hvordan distribuerer jeg dette program?
Jeg har brugt "Package & Deployment Wizard", og lavet en .CAB fil. Det
færdige resultat kører fint på min egen maskine. Når jeg sletter
samtlige referencer fra reg, og sletter alle henvisninger, kan jeg
stadig åbne HTML filen, og programmet bliver automatisk installeret
igen. MEN hvis .HTM +. CAB lægges over på en anden maskine, sker der nul
og niks.
Har det noget med sikkerhedsindstillinger at gøre?

Selve HTML filen, som ligger lokalt, bliver loadet af et andet program,
og mit program er altså en slags addon til dette. (Ellers havde jeg bare
lavet en almindelig .EXE)

Med venlig hilsen

Michael Christoffersen

http://www.kandu.dk/