start exe fil med ekstern parameter
Fra : gromit

Dato : 16-08-02 06:54

Jeg har lavet et lille program der laver indholdet af en tekstfil til
lovercase, det virker også helt fint.
I programmet har jeg indtastet navnet på filen der skal laves om.
Kan man ikke i stedet for at angive et fast navn til tekstfilen sætte en
eller anden form for variabel som bliver angivet når man kalder exe
filen.
Eks: omdoeb.exe text.txt

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 16-08-02 06:49

"gromit" <gromit.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan man ikke i stedet for at angive et fast navn til tekstfilen sætte en
> eller anden form for variabel som bliver angivet når man kalder exe

Jep - så ligger strengen 'text.txt' i variablen COMMAND

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk
--------
Indsæt v før snablen