Netkort problemer
Fra : mundt

Dato : 16-08-02 06:53

Jeg kører med stofanet opkobling på min pc, men jeg har et lille
problem. Når jeg starter min computer op, og er kommet ind i windows og
starter min browser op, så siger den at den ikke kan finde min
startsside (html://signon.stofanet.dk). Det mærklige er så, at når jeg
går ind under min netværksforbindelse og ser på mit netkort, så har den
fået tildelt et ip-adresse af stofanet. Men hvis jeg kigger inde under
connection status så er der ikke nogen aktivitet. Mit netkort hverken
modtager pakker eller sender pakker, der står bare 0 ud for sendt og
received.

Jeg har prøvet alt, så nu håber jeg at der er nogle af jer som kan
forklare mit problem, så jeg atter kan komme på nettet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-08-02 10:30

"mundt" <mundt.news@kandu.dk> crashed Echelon writing

> [...]
>
> Jeg har prøvet alt, så nu håber jeg at der er nogle af jer som kan
> forklare mit problem, så jeg atter kan komme på nettet.

Er det en rigtig brugbar ip-adresse du får tildelt eller bare windows egen
169.something.something.something

--
Bjarke Andersen