Gemme kalender i Outlook som HTML
Fra : Jakob Bro Nielsen

Dato : 15-08-02 21:34

Hej!

Jeg vil gerne gemme min kalender fra Outlook som HTML vha. funktionen "Gem
som web-side" i Outlook 2000 på Windows XP. Det kan imidlertid ikke lykkes
for mig. Jeg får denne fejlmeddelelse (noget af en smøre), når jeg forsøger:

"Hvis du vil gemme kalenderen som en Web-side, skal du først installere
guiden Internet Explorer Web-udgivelse. Hvis du vil installere denne
komponent, skal du gå til Kontrolpanel, og vælge Tilføj/fjern programmer,
vælge Microsoft Internet Explorer, klikke på knappen Tilføj/fjern programmer
og tilføje guiden Web-udgivelse. Du kan også hente guiden Web-udgivelse fra
Web-stedet til Microsoft Windows Update".

Jeg har forsøgt at gøre de ting, der bliver foreslået i fejlmeddelelsen, men
jeg får ikke noget til at virke. I Kontrolpanelts Tilføj/fjern programmer
har jeg slet ikke mulighed for ændre noget ved Internet Explorer. Jeg kan
ikke finde noget, der kan bruges, på Windows Update

Er der nogen, der har oplevet det samme og har fået det løst?

Med venlig hilsen

Jakob Bro Nielsen

Fra : pre

Dato : 16-08-02 19:05

Guiden til Web-udgivelse er et selvstændigt program og mit ekspl. er
hentet hos MS som anført. Tag ikke fejl, adressen er IKKE Webstedet til
Windows Update, og det er nemmere at klikke ind til W U via
Start-knappen.

© pre 2002

Fra : hinnerup

Dato : 16-10-02 09:16