Skærme
Fijala 3554
Skærmstik igen
Fra : Mulli

Dato : 15-08-02 19:57

Nogen skrev:

"Er der en der ved hvor man evt. kan finde diagrammer over "stikmontering"
til skærmkabler" ?

En anden svarede:

> Prøv her:
>
> http://www.hardwarebook.net/connector/av/vga15.html

Jo tak Men hvad med den anden ende ? (i skærmen)Hvor finder jeg evt.
farvekode over den stump ledning jeg har tilbage, så jeg kan samle de 2
ender ? Min skærm er en 17" Hitachi CM 640. Jeg har snart prøvet alt ! SUK

Venligst

Mulli

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 18-08-02 09:40

"Mulli" <mulli1@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen skrev:
>
> "Er der en der ved hvor man evt. kan finde diagrammer over "stikmontering"
> til skærmkabler" ?

Prøv at se Klaus D. Mikkelsen´s svar til mig i
news:dk.teknik.elektronik Montering af VGA Stik

-Det er ikke sikkert det passer til din skærm, men du
kan da kigge på det..

--
Henrik Nielsen
Config@hardware.dk

Fra : Henrik Larsen

Dato : 22-08-02 19:14

Den ser lidt lovende ud, det skal da prøves. )

Henrik