Ændre Opacity på tags fra f.eks Nedstat, C~
Fra : MuSaiK

Dato : 15-08-02 17:21

Hej alle,

Jeg vil meget gerne kunne ændre synligheden af mine countere fra
Nedstat.com og Chart.dk, så deres "opacity" f.esk er 50%. Altså
lidt gennemsigtige.
Jeg har prøvet mig frem med flere forskellige ting, men det lader
til at jeg forstyrrer den Java kode eller HTML kode, som disse
tags består af. Er der en mulighed for, at man kan "indkapsle"
HTML koden til disse tags i f.eks et table eller en div, og så
lave denne gennemsigtig på alle elementer eller? I kan evt. kigge
på min hjemmeside på www.musaik.dk, så I kan se hvor jeg vil hen.
Er det muligt at ændre countere til sort/hvid i stedet for farve?

Håber nogen kan hjælpe.

MuZakken

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Xystus

Dato : 15-08-02 20:59

> Jeg vil meget gerne kunne ændre synligheden af mine countere fra
> Nedstat.com og Chart.dk, så deres "opacity" f.esk er 50%. Altså
> lidt gennemsigtige.

Hey MuSaiK

<(counter) style="filter:alpha(opacity=xx)">
På den måde laver du et filter på selve counteren. xx = tal 0-100

Om du kan lave den sort/hvid ved jeg ikke, men håber at det andet
kan hjælpe...

- Xystus

--
xystus.adr.dk (uden www)