Skærme
Fijala 3554
defekt skærm hjælp søges
Fra : notcase

Dato : 15-08-02 16:18

Jeg har et spg. ang. en fejl jeg har
på 2 skærme af mærket ZITECH pro 15 / Hyundai deluxscan 15G+

Der er en bred sort kant på 1/3 del af skærmen til højrer.
Hvis man flytter billede mod venster så kommer det frem fra den sorte
stribe.
Jeg har prøvet ved forskelige opløsninge men den er lige glad.
Prøvet at peppe trafoen lidt op men uden resultat

Håber der er nogle der kan komme med gode råd så jeg kan fået lavet
dem.

TIA
notcase

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 15-08-02 18:41

notcase skriver:

> [...]
> Prøvet at peppe trafoen lidt op men uden resultat
>
> Håber der er nogle der kan komme med gode råd så jeg kan fået lavet

Det kan kun være skærm koret.

Fra : notcase

Dato : 17-08-02 09:52

Har prøvet på 3 forskellige pc´er uden det ændrede noget!

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 18-08-02 20:16

notcase skriver:

> Har prøvet på 3 forskellige pc´er uden det ændrede noget!

Så er det gådet ud.