hjælp søges!!!!
Fra : Geltzer

Dato : 14-08-02 20:05

Er der ingen der kender til programmering af bosch 909 s???

Der må sgu da findes nogen der kan lave andet end de skide Nokia telefoner?

mvh
Geltzer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-08-02 21:38

Geltzer skrev:

>Er der ingen der kender til programmering af bosch 909 s???

Programmering? Skriv lidt mere om hvad du tænker på...

>Der må sgu da findes nogen der kan lave andet end de skide Nokia telefoner?

Tal da pænt...

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Geltzer

Dato : 15-08-02 20:14

Jeg har skaffet et c-bus kabel. Hentet en masse programmer til redigering af
koder , imei og andre ting, men ingen af dem virker.
Når jeg sætter telefonen til kablet og åbner forskellige programmer kan jeg
se imei nummer og koder i telefonen.

Jeg er blevet fortalt at på nogle telefoner kan man kun læse eepromen og
ikke ændre den. Er det korrekt

hilsen Geltzer