Forum/discuss site???
Fra : Steen Clausen

Dato : 14-08-02 15:13

Jeg skal have en side med et debatforum, hvor man kan starte et emne eller
kommentere et emne. Jeg har kigget lidt på nettet, men kan ikke finde noget
brugbart...har faktisk kun set noget hvor der skal være
Frontpage-understøttelse. Ja jeg er rookie, men man skal jo lære på en eller
anden måde.

Mvh Steen Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-08-02 15:52

Steen Clausen skrev:

> [...]
> set noget hvor der skal være Frontpage-understøttelse. Ja jeg
> er rookie, men man skal jo lære på en eller anden måde.

Det kan ikke laves uden en form for serverside scripting. Du skal
altså have adgang til fx ASP eller PHP. Normalt lægger man
discussion boards i en database - så det skal du også have mulighed
for at lægge op.

Jeg har netop været ude efter et debatforum og fik bl.a. anbefalet
Snitz Forums (http://forum.snitz.com/), der er gratis og ret godt.
Endnu bedre (efter min mening) er ASP FAST FORUM
(http://www.aspfastforum.com), men det koster også små 2000 kr.

Skal du bruge et php-board kan du spørge i php-gruppen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : John Sahl

Dato : 15-08-02 12:13

Steen Clausen <Cluudi@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> finde noget brugbart...har faktisk kun set noget hvor der skal være
> Frontpage-understøttelse. Ja jeg er rookie, men man skal jo lære på

Du kan eventuelt bruge det som man får adgang til via Chart.dk når
man er tilmeldt der.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af