lukke et popup window og åbne i tidligere ~
Fra : Lars Lundberg

Dato : 14-08-02 10:47

Hej
Jeg har en side hvor man skal logge ind
når man trykker på "log in" kommer der et popup, med brugernavn og kode og
en send knap
nu er mit problem at når man har trykke på "send" skal den lukke dette
window og åbne siden i det tidligere window(hovedframes)

kan man det?

mvh.
Lars

Fra : P.N.

Dato : 14-08-02 12:07
Fra : Lars Lundberg

Dato : 14-08-02 12:39

Hej igen
Det er ikke selve login som er et problem.
Det er at få det lille popup window til at lukke og så åbne en side i
hovedrammen.

Mvh.
Lars

Fra : P.N.

Dato : 14-08-02 13:02

Jeg vil da mene jeg har forstået dit spørgsmål. Hvis du bruger scriptet,
åbner siden sig vel i hovedrammen.. Spørgsmålet er så bare, om du ønsker at
login skal være et popop vindue.

Fra : Lars Lundberg

Dato : 14-08-02 16:08

P.N. wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
>Hej igen
>Det er netop det at det skal være..hovedsiden (består af frames), når så du
trykker på login åbnes et popup, kode indtastes trykker på send og vupti popup
lukker og mainframe i hovedsiden åbner så den side som kræver login

Mvh.
Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne