PHP / Apache / RRDTool problem
Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 13-08-02 22:36

Hejsa!

Efter lidt roden rundt er det lykkedes mig at få RRDTool kompileret
med ind i PHP og denne videre ind i Apache.

Alt virker, dog er der nu der kommet end irriterende blå boks (ala dem
der fremkommer via phpinfo()) der på samtlige PHP sider fortæller at
RRDTool support er tilstede. Også selvom siden ikke benytter RRDTool,
men f.eks. bare er tom.

Nogen der har en idé til hvordan jeg fjerne omtalte banner boks
tingest?

pft.

/Jesper

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 14-08-02 17:20

On Tue, 13 Aug 2002 23:35:36 +0200, Jesper Juul-Mortensen
<na@na.invalid> wrote:

>Nogen der har en idé til hvordan jeg fjerne omtalte banner boks
>tingest?

Fandt den selv - rrdtool.c:

php_info_print_table_header(2, "rrdtool support", "enabled");

/Jesper

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 14-08-02 17:53

Jesper Juul-Mortensen wrote:
> Fandt den selv - rrdtool.c:
> php_info_print_table_header(2, "rrdtool support", "enabled");

Det er jo det, der er lækkert ved open source!

--
Lars Kongshøj
Registrer dig som linux-bruger:

Fra : Peter Brodersen

Dato : 14-08-02 23:35

On Wed, 14 Aug 2002 18:53:20 +0200, Lars Kongshøj
<lars_kongshoj@hotmail.com> wrote:

>Det er jo det, der er lækkert ved open source!

At udviklere ikke behøver at tænke over at lave en hensigtsmæssig
konfiguration, fordi "folk bare kan ændre det"?

Forhåbentligt skal "ret det selv" ikke blive en undskyldning for ikke
selv at lave noget ordentligt :)

--
- Peter Brodersen

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 15-08-02 10:28

On Thu, 15 Aug 2002 00:34:59 +0200, Peter Brodersen <usenet@ter.dk>
wrote:

> [...]
>konfiguration, fordi "folk bare kan ændre det"?
>
>Forhåbentligt skal "ret det selv" ikke blive en undskyldning for ikke

Er der nogen der har fortalt udvikleren, at det er et problem? Tobi er
ret lydhør - jeg har da selv oplevet at få ændret i RRDtools generelle
opførsel, blot ved at påpege et problem (i hvert fald for mig) i
RRDtool-mailing-listen. Så måske han bare skal have et praj?

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/