inkludere asp side fra andet domain
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 13-08-02 21:47

Hvordan kan jeg inkludere en asp side fra et andet domain i min egen side ?

Jeg har prøvet med include, include virtual og server.execute, men uden
held.

Forslag eller link modtages meget gerne.

--
Jon Klose Larsen
VACC-DK Director / VATSIM Supervisor

Fra : Alex

Dato : 18-08-02 10:04

"Jon Klose Larsen" <director@vacc.dk> wrote in message
> [...]
> held.
>
> Forslag eller link modtages meget gerne.

Iframes er brugbare til mange ting, hvis man ikke kan lide almindelige
frames.
Der kan selvfølgelig være indsat JavaScripts på siden der tjekker om siden
åbnes fra et andet domæne, men ellers virker det fint, hvis det grafiske
design tillader det.

Du kan evt. have en side der er en stor Iframe, og håbe at ikke alt for
mange brugere af gamle Netscapeversioner dukker op.

Alex