visning af video i et vindow??
Fra : madsen

Dato : 13-08-02 09:56

Med et grafikkort som har video-ind må det være muligt at lave noget i
VB som kan vise videosignalet i et lille vindow ved at trykke på en
knap.

Jeg er helt ny med hensyn til VB så jeg håber der nogle der ved hvor
jeg kan søge informationer eller har nogle tips. Måske har nogle set
et ligende eksempel i en bog

På forhånd tak

Carsten

Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 13-08-02 19:28

Det er ikke et begynderprojekt du har kastet dig ud i der...
Men du skal nok kigge på noget som:
http://www.imagingcontrol.com/ic/features/overview/

Fra : Kim M. Jørgensen

Dato : 14-08-02 13:47

Jeg har 2 ekspemler der kan få fat i en hver video kilde der er installeret
i Windows om det er et WEB Cam eller TV Kort intet problem. Bruger det selv
til nogle CCD kameraer via et TV Kort.

Det kunne jeg sende hvis jeg fik en adresse at sende dem til.

Fra : Jesper \(OZ5PC\)

Dato : 15-08-02 05:39

Lyder spændende.
Du får også lige min adresse.

oz5pc@post.tdcadsl.dk

Jesper....

Fra : madsen

Dato : 16-08-02 05:14

"Kim M. J?gensen" <centauri@c.dk> wrote in message news:<3d5a512c$0$33581$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> til nogle CCD kameraer via et TV Kort.
>
> Det kunne jeg sende hvis jeg fik en adresse at sende dem til.

Det er du meget velkommen til, min adresse er taske@mail.dk
Jeg glæder mig som et lille barn
På forhånd tak
Carsten