Prisfald hos TDC - hvad med CC???
Fra : Per Kristensen

Dato : 13-08-02 08:23

Er der nogen, der ved om CC har planer om at følge TDC's enorme prisfald på
ADSL? Jeg kan personligt spare næsten 200kr/md ved at skifte min 1024/256
fra CC til TDC, hvilket jeg da også har tænkt mig at gøre.

Fra : S@ndman

Dato : 13-08-02 08:30

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> fra CC til TDC, hvilket jeg da også har tænkt mig at gøre.
>
> Hvor har du set det med TDC's prisfald..?? Jeg kan kun se du kan spare
75,- på den forbindelse du nævner......

S@ndman

Fra : sharkandk

Dato : 13-08-02 09:44

> Er der nogen, der ved om CC har planer om at følge TDC's enorme prisfald

> ADSL? Jeg kan personligt spare næsten 200kr/md ved at skifte min 1024/256
> fra CC til TDC, hvilket jeg da også har tænkt mig at gøre.

Undskyld, men hvor ser du det prisfald ? Har du et link ?

Fra : Per Kristensen

Dato : 13-08-02 13:52

> [...]

> ADSL? Jeg kan personligt spare næsten 200kr/md ved at skifte min 1024/256
> fra CC til TDC, hvilket jeg da også har tænkt mig at gøre.

Hallo har i hørt om Tele Danmarks hjemmeside?
http://www.teledanmark.dk/menu/sm2539.htm

Fra : sharkandk

Dato : 13-08-02 14:01

> Hallo har i hørt om Tele Danmarks hjemmeside?
> http://www.teledanmark.dk/menu/sm2539.htm

Ja og ? De er da ikke faldet i meget lang tid.

Fra : sharkandk

Dato : 13-08-02 14:03

1024/256 koster 595 ved Cybercity, og 520 ved TDC. Det er 75 kr. som en
anden også har skrevet til dig. Hvor finder du de 200 kr. Tlf.abb. er ikke
med i de 520, hvis det er det du tror.

Fra : Per Kristensen

Dato : 14-08-02 09:05

"sharkandk" <sharkandk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> 1024/256 koster 595 ved Cybercity, og 520 ved TDC. Det er 75 kr. som en
> anden også har skrevet til dig. Hvor finder du de 200 kr. Tlf.abb. er ikke
> med i de 520, hvis det er det du tror.

Nej sorry! Det er fordi de førhen var tlf abonnementet ALTID med i prisen
når man snakker TDC bredbånd.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 14-08-02 18:01

> "sharkandk" <sharkandk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Nej sorry! Det er fordi de førhen var tlf abonnementet ALTID med i prisen
> når man snakker TDC bredbånd.

Ja, og så kan man tilføje at ved CC får man en router med i prisen, det får
man ikke hos TDC, det gør besparelsen endnu mindre (forudsat selvf. man
bruger den slags.)

F.eks. den router som TDC tilbyder koster 1699,-, dvs det tager knap to år
før besparelsen har tjent dén ind.

Venlig hilsen
Henrik