shares
Fra : Anders Graae

Dato : 12-08-02 22:00

hej alle!
ved ikke helt om dette er forummet til det men.. jeg har en win xp og en
win2k maskine som sidder i et ret stort netværkn som i øvrigt virker.. men
jeg vil gerne bruge winXP maskinens C$ og D$ shares i det ejg er den eneste
som må ha adgang til winXP maskinen via netværket ( den kører som filserver,
og skal derfor være rimeligt lukket) håber nogen ved hvordan ejg får den til
at lukke mig ind og ikke som nu sige at brugernavn/adgangskode er forkert!!
anders

Fra : Steffen Moeller

Dato : 13-08-02 03:54

On Mon, 12 Aug 2002 23:00:17 +0200, "Anders Graae"
<anderssuperstar@hotmail.com> wrote:

>win2k maskine som sidder i et ret stort netværkn som i øvrigt virker.. men
>jeg vil gerne bruge winXP maskinens C$ og D$ shares i det ejg er den eneste

De nævnte shares er udelukkende delte af administrative årsager, og
det er ikke muligt at sætte permissions eller tildele/rette
rettighedder på disse shares.

dk.edb.ms-windows.* ville nok være et bedre sted at spørge

Mvh. Steffen.

Fra : Per Mejdal Rasmussen

Dato : 13-08-02 15:11

Du skal have samme brugenavn og password på begge maskiner,
og du skal have admin rettigheder på host(WinXP) maskinen.