Hjælp til custom scrollbar
Fra : B. Sørensen

Dato : 12-08-02 19:28

Howdy

Jeg sidder og fedter med et mindre www design skoleprojekt men er
løbet ind i en (forhåbenlig midlertidig) forhindring. Jeg har disse
her chromeless vinduer hvor jeg via Dreamweaver har loaded det
respektive indhold ind. Standard scrollbaren passer ikke ligefrem ind
i linien, så jeg begav mig i kast med lidt css. Men nu efter et hav af
forskellige forsøg på at farvelægge den skide horisontale bar, er det
endnu ikke lykkedes. Jeg har en eller anden ide om at det sikkert er
pga layeret, men er dog ikke sikker (jeg er ikke den bedste til al den
kode).

Jeg har smidt en lille side op her
<http://www20.brinkster.com/tegma/test/news.html> Det er vist kun IE
venligt (Opera nægter at dele layer med scrollbar)

...Så jeg håber der sidder en hjælpsom sjæl et sted derude som lige ved
hvordan jeg når deadline i morgen

På forhånd tak

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : B. Sørensen

Dato : 12-08-02 20:12

"P.N." <pn@stofanet.invalid> wrote

> http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex11/barcolor.htm

Det var ligegodt satans...

Alle de timer jeg har brugt på at sidde og fedte med forskellige css
kommandoer, og så løser jeg problemet ved at paste 5 linier ind i
<head>. Hehe.

Mange tak for linket mate.

--
/B. Sørensen