Ang Telia Bredbånd @home
Fra : Markus Paldan

Dato : 12-08-02 12:41

Bare et enkelt spørgsmål (eller 2)

Lurede selv på at skifte fra BB til Telia's nye tilbud der, men synes ikke
at deres info sider om det giver nogle præcise priser, har selv fastnet fra
Tdc og BB ligeså, det skal vel bare flyttes over til Telia ?
Men hvordan hænger det så sammen med priser for oprettelse af
bredbånd/udstyr/installation osv ?

Altså hvis nogen bare kunne give mig en fast månedlig pris og evt en
oprettelses pris, så ville det være perfekt da jeg har siddet og stirret mig
blind på deres hp...

Mvh Markus Paldan

Fra : arc@na

Dato : 12-08-02 15:39

"Markus Paldan" <paldan1@worldonline.dk> wrote in

> Altså hvis nogen bare kunne give mig en fast månedlig pris og evt en
> oprettelses pris, så ville det være perfekt da jeg har siddet og
> stirret mig blind på deres hp...

Pas på de ikke bonger dig for penge du ikke skylder dem. Jeg har netop
stået uberettiget i Ribers i to år efter at have betalt en restance til
Telia. Deres regnskabsafdeling er under al kritik.

Jeg vil anbefale dig at finde et andet selskab end Telia.

arc@na

Fra : Markus Paldan

Dato : 12-08-02 16:10

> Pas på de ikke bonger dig for penge du ikke skylder dem. Jeg har netop
> stået uberettiget i Ribers i to år efter at have betalt en restance til
> Telia. Deres regnskabsafdeling er under al kritik.

Jamen, jeg har ikke skrevet under på noget/bestilt noget endnu...
Men altså er der et ISP firma der har styr på regnskabet:
Af egne erfaringer:
Tiscali's manglede regninger, som resulterede i at man skulle betale en
"mindre" formue til en fastsat dato.
TDC BB, som jeg gentagne gange har aftalt, at jeg skulle have et fast
månedlig girokort, istedet for de 3mdr/6mdrs inet forbrug på forhånd, og de
girokort kommer stadig ikke...

> Jeg vil anbefale dig at finde et andet selskab end Telia.

Så er der cybercity ? som andre også har klaget over... men som ikke kører
fastnet tlf + adsl pakken...

> Med venlig hilsen
> arc@na

Ja tak, men det gav mig nu ikke det svar jeg ledte efter...

Som sagt, alt jeg skal bruge er:

En pris for installation (gør det selv, da jeg er elektrikker og har ordnet
det på forhånd)
En fast månedlig pris for fastnet+inet

På forhånd tak.
Mvh Markus Paldan

Fra : arc@na

Dato : 12-08-02 16:11

> En pris for installation (gør det selv, da jeg er elektrikker og har
> ordnet det på forhånd)

0.- hos TDC for gør-det-selv.

> En fast månedlig pris for fastnet+inet

Jeg betaler ca. 500/mdl. for 512/128.

arc@na

Fra : Søren Lundfald

Dato : 12-08-02 17:29

arc@na skrev i meddelelsen ...

Arbejder du i TDC?

Mvh
Søren Lundfald

Fra : arc@na

Dato : 12-08-02 18:14

"Søren Lundfald" <webwatcher@forum.dk> wrote in

> arc@na skrev i meddelelsen ...

> Arbejder du i TDC?

Nej, det må guderne forbyde! Under ingen omstændigheder.
Hvis manden vil prøve et andet selskab, så for min skyld ingen alarm. Hvis
jeg skal nævne noget negativt om TDC for at overbevise dig, så synes jeg
at deres newsservere kører ad h........ til, men de har da i det mindste
styr på hvad man skylder eller ikke skylder, i modsætning til Telia.

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 12-08-02 18:22

"arc@na" <boss@nsa.invalid.gov> wrote in

> Nej, det må guderne forbyde! Under ingen omstændigheder.

Læs iøvrigt

arc@na

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-08-02 22:31

"arc@na" <boss@nsa.invalid.gov> skrev i en meddelelse
> Nej, det må guderne forbyde!

Hvad skulle der nu være galt med det?
..
OPDATERET Usenetstatistik - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : arc@na

Dato : 13-08-02 00:40

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in

> Hvad skulle der nu være galt med det?

Så ville det jo være illegitim reklamevirksomhed, ikk?

arc@na

Fra : Søren Lundfald

Dato : 13-08-02 16:23

"arc@na" <boss@nsa.invalid.gov> wrote in message

> men de har da i det mindste
> styr på hvad man skylder eller ikke skylder, i modsætning til Telia.

Nå, så er det derfor jeg bliver ved med at modtage opkrævning på en faktura
jeg har betalt?

Mvh
Søren Lundfald

Fra : Markus Paldan

Dato : 12-08-02 20:54

> 0.- hos TDC for gør-det-selv.

> Jeg betaler ca. 500/mdl. for 512/128.

Jamen, altså du er sku flink nok til at svare på ting... dog ville det være
bedre hvis jeg fik svaret på det jeg spurgte om ?
I det her tilfælde taler jeg om Telia Bredbånd @ Home, som subject siger,
dvs jeg behøver ikke at få prisen på et produkt jeg i forvejen har...

Lidt lettere belastende, at dine svar som regel handler med bagtanken (Telia
er noget møg, derfor skal _alle_ andre vide det)

Mvh Markus Paldan
(som stadig mangler de 2 priser)

Fra : Flemming Joensson

Dato : 12-08-02 22:01

> [...]
> over til Telia ? Men hvordan hænger det så sammen med priser for
> oprettelse af bredbånd/udstyr/installation osv ?

Det står under Priser i menuen:
http://www.telia.dk/bvo/info/gen_info_bred.jsp.html?OID=Priser,+Telia+B
redb%e5nd%40home&CID=-27466

> Altså hvis nogen bare kunne give mig en fast månedlig pris og evt
> en oprettelses pris, så ville det være perfekt da jeg har siddet
> og stirret mig blind på deres hp...

Priser for trafikken står her (under punktet Forbrug-Bredbånd i
menuen):
http://www.telia.dk/bvo/info/gen_info_bred.jsp.html?OID=%3c%3eForbrug+-
bredb%e5nd&CID=-27469

Husk at få det hele med.

Flemming

Fra : Christian Birkholm C~

Dato : 13-08-02 18:38

Hej Markus,

Oprettelsen får du til 495,- for en gør-det-selv installation. Den månedlige
fakturering for adsl forbruget ligger mellem 150-650. For 650,- for du flat
rate ligesom hos alle andre udbydere. Har du under 8 gb trafik om måneden
bliver du faktureret for mindre end 650,- F.eks. op til 5gb trafik for 350,-
Minimums-fakturering hedder 150,-

Det hele kan findes på www.telia.dk

Med Venlig Hilsen
Christian B. Clausen