Alle properties af et object?
Fra : Morten Pedersen

Dato : 12-08-02 12:07

Hej,

Da jeg roder med et object, der har mange properties/attributes, ønsker jeg,
runtime, at læse værdierne for alle attributes uden at addressere den
direkte? Lidt i stil med for each iteration..

Håber at dette er information nok til at en venlig sjæl kan give mig et hint
i den rigtige retning.. På forhånd tak

Mvh
Morten Pedersen

Fra : Mads Chr. Olesen