6210 5.02 --> 5.56
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 12-08-02 11:57

Er der nogle fordele ved at opdatere min N6210 (læs subj.)
nye funktioner ??

Er der nogen der har et link til, hvad der er ændret i de forskellige sw
ver. ??
Er der en der gider maile mig (eller link) den fulde .fls med dansk PPM ??

MVH Kenneth Egholm

Fra : Birkoff

Dato : 12-08-02 13:11

jeg har brugt den fil der er på dette link, og det virkede fint.
http://nokia.sno.at/full%20flashes/6210/5.56/
Jeg fik at vide at telefonen var blevet hurtigere i menu og sms end før jeg
opdaterede den

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 12-08-02 14:10

"Birkoff" <janus@basicelectronics.dk> wrote in message
> [...]
> http://nokia.sno.at/full%20flashes/6210/5.56/
> Jeg fik at vide at telefonen var blevet hurtigere i menu og sms end før

OK, lyder godt..

Hvordan konverterer du den fil til .fls ??

Fra : Birkoff

Dato : 12-08-02 14:44

du højreklikker bare og siger omdøb, og skriver .fls. Det virkede for mig