Gravid eller ej....resultatet
Fra : Sanne Bülow

Dato : 12-08-02 10:29

Hej Allesammen

Først vil jeg sige tak til alle dem, der på forhånd ønskede mig tillykke,
det gav håb

Idag ringede jeg så til min læge, som selvfølgelig havde valgt lige denne
uge til sin ferie, hvorfor jeg blev nødt til at bruge en af dem han henviste
til. Er lige kommet hjem og svaret var positivt, Jibiii!!! Derfor må jeg så
vente med at komme til den første reele undersøgelse og få svar på
spørgsmål, men hvor er det dejligt endelig at vide besked!

Knus
--
Sanne Bülow
Som måske er lidt irritabel de næste dage, da smøgerne nu må lægges på

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 12-08-02 10:48

Hej
Og jeg er den første, som når at ønske

T-I-L-L-Y-K-K-E!!!!!!!

Hvor er det bare skønt!!! Du er vel forlængst gået i gang med at beregne
termin og alverdens ting??
"Farmand" har vel også fået besked. Ih altså.... hvor er det bare gode
nyheder på sådan en regnvejrsdag.
Den egentlige undersøgelse er jo ikke så vigtig, jo selvfølgelig er det
vigtigt, men det at svaret er positivt er trods
alt det allervigtiste.
Kæmpeknus fra Rikke

--
Du kan finde ideer til aftensmaden,
aktiviteter med ungerne, sparetips,

Sanne Bülow <it@abso.adsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aj7v4b$2npl$1@news.cybercity.dk...

Fra : Sanne Bülow

Dato : 12-08-02 10:51

Vagn Torup & Rikke Bachmann <vagntorup@get2net.dk> scribbled:

> Hej
> Og jeg er den første, som når at ønske
>
> T-I-L-L-Y-K-K-E!!!!!!!

Tusind tusind tak, det er en ubeskrivelig følelse Og samtidig er jeg
lidt bange for at glæde mig for tidligt, man hører jo det med at mange
mister barnet indenfor de første 12 uger.....

> Hvor er det bare skønt!!! Du er vel forlængst gået i gang med at
> beregne termin og alverdens ting??

Heh det var jeg vist allerede lidt inden jeg egentlig vidste besked 100%,
selvom jeg prøvede at holde mig skindet af frygt for at blive skuffet.

> "Farmand" har vel også fået besked. Ih altså.... hvor er det bare gode
> nyheder på sådan en regnvejrsdag.

Han vidste det allerede inden, han var lige så spændt som jeg.

Knus
--
Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;

Fra : Kristina Andreassen

Dato : 12-08-02 11:02

Der kan du bare se. Mange gange tillykke til dig!!

- Kristina Andreassen

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 12-08-02 13:54

Sanne Bülow <it@abso.adsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aj80ea$2pfh$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> lidt bange for at glæde mig for tidligt, man hører jo det med at mange
> mister barnet indenfor de første 12 uger.....

Ja, jeg ved det godt med de dumme 12 uger. Det kan være s.... svært bare at
glæde sig, fordi man samtidig er nervøs.
Jeg har også haft det sådan - alle 4 gange, men desværre er der kun at lade
tiden gå. Halvdelen af de 12 uger er jo næsten
gået.
Heldigvis er vi jo mange, der gerne træder til med trøstende ord og forsøg
på gode råd, hvis ventetiden bliver lidt for streng,
så du kan jo bare smide en besked, så tror jeg, alle vil kaste sig over
tastaturet for at hjælpe.
Knus Rikke

Fra : Kat

Dato : 12-08-02 10:48

"Sanne Bülow" skrev:

> [...]
> vente med at komme til den første reele undersøgelse og få svar på
> spørgsmål, men hvor er det dejligt endelig at vide besked!

STORT tillykke til dig!!
Der venter dig en spændende tid.
Nyd hvert et sekund - også alle de små (måske store?) bivirkninger der
kommer med en graviditet, for det er en for vild oplevelse
--

/kat
---

Fra : Sander

Dato : 12-08-02 11:27

"Sanne Bülow" <it@abso.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> --
> Sanne Bülow
> Som måske er lidt irritabel de næste dage, da smøgerne nu må lægges på

Rigtig hjertelig tillykke herfra også.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Nielsen

Dato : 12-08-02 21:08

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Det er noget STORT og helt ubeskriveligt du skal til at opleve - så glæd
dig! Og som en anden skrev: Nyd det

mvh
Marianne Nielsen

Fra : Tomas O.

Dato : 12-08-02 21:14

Sanne Bülow skrev:

> [...]
> komme til den første reele undersøgelse og få svar på
> spørgsmål, men hvor er det dejligt endelig at vide besked!

Sanne TILYKKE!! )

Det bliver et barn der får en KANON mor og far

--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.nyzone.dk/

Fra : Sott

Dato : 12-08-02 21:41

> [...]

> vente med at komme til den første reele undersøgelse og få svar på
> spørgsmål, men hvor er det dejligt endelig at vide besked!

Tillykke Sanne.

Prøv midt i al forventningen og glæden og forberedelserne
at tage dig tid til at par stille stunder, hvor du lader ind-
trykkene synke ind og blive til kære minder - nogle gange
går tingene så stærkt, og pludselig inden man får set sig
om, er den mindste blevet 8 år *S*.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : cj-soft

Dato : 14-08-02 08:44

Jamen så tillykke.
Glæd dig her, men husk at tage tid til dig selv.

Hilsen
connie

Fra : Gitte Østergaard

Dato : 18-08-02 11:27

Stort tillykke med den gode nyhed, jeg er selv gravid for 2, gang, og der er
ikke noget bedre
Jeg har en hjemmeside www.critte.dk hvor man kan melde sig til at få
ugekalender tilsendt på mail med hvor langt man er henne + en masse andet
godt om graviditet - kig forbi, hvor du også kan se min voksende mave

Mvh
Gitte

Fra : Sanne Bülow

Dato : 18-08-02 12:58

Gitte Østergaard <gotrading@mail.dk> scribbled:

> [...]
> ugekalender tilsendt på mail med hvor langt man er henne + en masse
> andet godt om graviditet - kig forbi, hvor du også kan se min

Jeg har allerede været inde på din side Den er rigtig god, men mht
nyhedsbrevet ville jeg gerne vente til jeg var helt sikker og var ude over
de første 12 uger, som bekymrer mig lidt, nok fordi jeg er så glad for det
er lykkes...

Knus

Fra : Gitte Østergaard

Dato : 18-08-02 15:12

Det kan jeg udemærket forstå. Men der går jo heldigvis godt for langt de
fleste, så det må du bare huske på

Knus Gitte