Rolis Flasher og Win XP
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 12-08-02 09:46

Jeg kan ikke køre Rollis Flasher fra win XP ??
Hvis jeg kører den i kompatibilitetstilstand for win 95/98 så finder
programmet ikke telefonen..
Hvad skal jeg gøre ??

Nå, men hvis det ikke kan lade sig gøre, hvad kan jeg så ?? Jeg har også DL
Knok Phoenix og den finder fint telefonen.. Men de SW filer jeg har DL MCU
og PPM har en extension der hedder .570 og .57a - hvilket format er det ??
Hvordan konverterer jeg dem til .fls ???

MVH Kenneth - newbie, der ikke er bange for at prøve noget nyt
(jeg har selvf. flasher kabel)

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 12-08-02 09:47

"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> wrote in message
> Jeg kan ikke køre Rollis Flasher fra win XP ??

Skulle måske lige nævne at det er en N 3310 jeg vil opgradere til 5.57 og
ændre den til en 3315 ..

MVH Kenneth

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 12-08-02 16:18

"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> og PPM har en extension der hedder .570 og .57a - hvilket format er det ??

Det er et format, som hedder Wintesla

> Hvordan konverterer jeg dem til .fls ???

Det gør du også i Knok Phoenix - prøv dig frem

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 12-08-02 16:21

"Lars Bøgvad" <larsboeg@worldonline.dk> wrote in message
> Det er et format, som hedder Wintesla
> Det gør du også i Knok Phoenix - prøv dig frem

Tak for svarene..
Jeg fandt en .fls der virkede (det gjorde dem jeg konverterede med kNok
nemlig ikke ?? )

Kenneth.