Siden kan ikke vises
Fra : Lars Raaby

Dato : 11-08-02 14:08

Jeg har problemer med at se nogle sider.
www.google.com kan jeg ikke se der kommer en fejl side. Google skulle
ellers hvad jeg har hørt været lavet meget let så alle de kunne se den.
Ikke en side der tage en halv krig at hente ned.
www.jubii.dk kan jeg godt se men hvis jeg klikker på et af deres link
kommer der en fejlside.
http://radio.jubii.dk kan jeg ikke se.
Jeg bruger IE6 XP PRO med de nyeste opdateringer.
Jeg har kørt systemgendanelse en uge tilbage. Jeg har også prøvet at
køre uden firewall intet hjælper. Jeg har sat IE til standard i
opsætning.

Hvad kan der være galt?
Ville det hjælpe at lægge IE ind igen?

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby
Unix, MS-DOS, and Windows

Fra : Britt Malka

Dato : 11-08-02 14:14

On Sun, 11 Aug 2002 15:08:02 +0200, "Lars Raaby" <Lars@øraaby.dk>
wrote:

>http://radio.jubii.dk kan jeg ikke se.

Jeg ser den udmærket med Opera i hvert fald. Til gengæld var det længe
siden, at jeg sidst har været på en side hos Jubii

Mon ikke, du skulle prøve at geninstallere din browser? Eller se, om
du ved en fejl har fået sat et filter ind, som gør, at den opfatter
nogle sider som værende forbudte.

I MSIE er det Funktioner -> Internetindstillinger -> Fanen Indhold ->
Klassifikationsfilter...
Britt Malka - www.malka.it/home/britt

Hvor meget tid kan du spare ved at bruge et bedre mailprogram?
Prøv det prisbelønnede mailprogram The Bat! gratis i 30 dage. Læs mere på www.malka.it