Elektronisk tændning til yamaha 4 gear
Fra : muffinmann

Dato : 11-08-02 18:24

Elektronisk tændning til yamaha 4 gear er der nogle der ved hvor dette kan
købes eller hvordan det kan laves selv.

BOYE

yamaha dx sf-1 79

Fra : A. Høegh

Dato : 11-08-02 12:41

Indstil tiden på din computer. Du kan umuligt have postet om 6 timer, fra
nu.

Fra : muffinmann

Dato : 12-08-02 11:41

Flot set der purk... men er det det eneste du kan finde ud af "klokken" stor
dreng..., men det var nu ikke det mit spørgsmål gik på men ok... og hør så
lige her min lille purk...brug ik min tid på ligegyldige ting/spam, jeg kan
også klokken, det er mange år siden at jeg lærte den, kan ikke gøre for at
du ikke rejser længer end til din folkeskole sammen med din mor, der er jo
nogle der ikke lige altid er i danmark.
(tidszoner du ved)

Boye
(Arizona USA)

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-08-02 18:01

"muffinmann" <killer@monkey.ru> skrev i en meddelelse
> [...]

> du ikke rejser længer end til din folkeskole sammen med din mor, der er jo

Godt så smarte muffinfyr ..... Jeg kan fortælle dig (uagtet hvad klokken er
eller hvor du bor) at ja man kan sagtens montere elektronisk på sådan en
gammel Yams, jeg ved også hvor det kan købes. Men fordi du opfører dig så
fantastisk naragtigt har jeg besluttet at holde det for mig selv ..

Thore Jensen

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 12-08-02 19:37

ja man kan sagtens montere elektronisk på sådan en
> gammel Yams, jeg ved også hvor det kan købes. Men fordi du opfører dig så
> fantastisk naragtigt har jeg besluttet at holde det for mig selv ..

Det kunne være at andre var interesseret i at vide hvor det kan købes. Jeg
er da selv meget interesseret i det.

Mvh Ronni

Fra : Speednic

Dato : 08-10-02 19:36

"Ronni Kristensen" skrev d. 12-08-02 19:37 dette indlæg :

> ja man kan sagtens montere elektronisk på sådan en
>
> Det kunne være at andre var interesseret i at vide hvor det kan købes.
> [...]

Hej Ronni... jeg har lidt problemmer med min tændning på yamahaen, og så
så jeg lige at du kunne skaffe det... hvor kan det købes og hvad koster
det ???

VH SpeedNic

http://www.kandu.dk/

Fra : Jarl Olsen

Dato : 11-10-02 11:34

"Speednic" <Speednic.news@kandu.dk> wrote in message

> dig så

> Jeg

Hej Ronni.
Er ved at konstruere en Yamaha 4 gear racermotor sammen med en kammerat.
Kunne meget godt tænke mig at vide, hvor den elektroniske dims købes. Du kan
evt maile direkte til mig, hvis du ikke vil offentliggøre adressen.
På forhånd tak
--
Jarl Olsen
Min Yamaha RD 350 stinker

Fra : Henning Lund

Dato : 11-10-02 13:35

Jarl Olsen skrev:

> Hej Ronni.
> Er ved at konstruere en Yamaha 4 gear racermotor sammen med en
> kammerat. Kunne meget godt tænke mig at vide, hvor den elektroniske
> dims købes.

Det er da såre enkelt, enhver plæneklipper eller motorsavsforretning
ligger inde med elektronisk universaltænding som ikke koster mange
basører. De passer på alle totaktsmotorer.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Jarl Olsen

Dato : 14-10-02 08:23

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote in message
[SNIP]
> Det er da såre enkelt, enhver plæneklipper eller motorsavsforretning
> ligger inde med elektronisk universaltænding som ikke koster mange
> basører. De passer på alle totaktsmotorer.

Takker mange gange.
Venligst

Fra : Brian Sørensen

Dato : 14-08-02 16:11

Halløj Boye
Sjovt at du kan bruge en cybercity newsserver når du er i Arizona USA.

From: "muffinmann" <killer@monkey.ru>
Newsgroups: dk.fritid.knallert
Subject: Re: Elektronisk tændning til yamaha 4 gear
Date: Mon, 12 Aug 2002 12:41:22 +0200

En af vennerne byggede elektronisk tænding på hans Honda Dax, men tror ikke
lige jeg gider spørge ham hvad han havde brugt...

Heii fra Kai

Fra : Morten Larsen

Dato : 14-08-02 19:51

> [...]

> du ikke rejser længer end til din folkeskole sammen med din mor, der er jo

Shit - er det hvad man ligger og kører rundt på i Arizona ?
Er det alvor at du ligger og tosser rundt på en yamaha 4-gear, i en
alder der tyder på at du har lært klokken for maaange år siden, i
et land som USA ?
Hvad med en ordentlig 4-hjuls-trækker, eller et svar der
ikke er så typisk amerikaner-overlegent, du er vel stadig dansker ?

Hvem fanden kunne vide at et spørgsmål af den type kom fra Arizona.

Morten

Fra : Bjarke madsen

Dato : 11-08-02 15:43

Jeg kender en der har prøvet at montere det fra en bil men så solgte han den
men jeg kan godt prøve at snakke med ham. Hvis du finder ud af noget hvil
jeg gerne høre besked

Fra : allan

Dato : 13-08-02 20:26

"Bjarke madsen" <bjarke@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> men jeg kan godt prøve at snakke med ham. Hvis du finder ud af noget hvil

held og lykke

Fra : muffinmann

Dato : 15-08-02 02:32

Jeg kan se at at i ikke er så gamle her i gruppen, med alle de flotte svar
jeg har fået ..."Jeg ved det godt´....men siger det ik´ til
nogle...dohhh"... for meget "Mellem himmel og jord" her drenge....(Børne-tv
for dem der kan huske det).

og til dem der vil vide hvordan det gøres med en el- starter, ja så kan man
bruge en starter fra en scooter(knallert 45).

ps til ham med.... ja men man kan ikke bruge cybercity i usa....nej men man
kan sætte sin mobil til sin laptop og ringe til Danmark volla...

Boye
Suzuki GSX 600 F
og en yamaha dx sf1 min søns.

Fra : muffinmann

Dato : 15-08-02 02:42

PS: denne gruppe skulle omdøbes til

dk.fritid.vi.er.13-17.år.og.vi.ved.ik.noget

Stemme boks
JA MÅSKE NEJ
__ __ __
|__| |__| |__|

Farvel og tak for denne gang...PIGER
Kan ikke dy´ mig...

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-08-02 15:05

> PS: denne gruppe skulle omdøbes til
>
> dk.fritid.vi.er.13-17.år.og.vi.ved.ik.noget

> [...]

Tusind tak for din grove generalisering!!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Brian Sørensen

Dato : 18-08-02 10:55

> [...]
man
> kan sætte sin mobil til sin laptop og ringe til Danmark volla...

Sjovt at der så står:
01:37:08 GMT)

Dvs. at du altså har en ADSL forbindelse i USA til Cybercity ??
Eller hvordan er det lige at det fungerer ?

/Brian
Suzuki GSX-R400RR
Honda Dax ST50

Fra : GSX600F

Dato : 21-08-02 01:04

Ohh en edb e"X"spert igen... jubii el. ohhh

Hvad ved du om Dial-in via VPN,Routing, NAT routing, Dynamic Routing with
RIP v1 and v2, VPN Pass-Thru PPTP & L2TP Protocols og Exhhange server?. nok
ikke det helt store...vel.

Jeg ved bare... med det indlæg du har lavet("ak ja"), at du ikke er eller
bliver et geni til edb ...ej sorry der mester... det vil jeg give dig... du
nok skal lære, at installere dit pc-kørekort Lek.1-4 alene uden din
kursusleder ser dig over skulderen.

Ydre mere, så tror jeg overhoved ikke at jeg ville have svaret på dette
indlæg hvis jeg var dig, men det er nu bare min mening. (jeg tænker bare på
nu hvor din når viden er så begrænset....)

Jeg lære sku noget hver dag mange TAK der Mester TAK eller er det dig der
har lært noget...?

Boye.