<form> til poll.
Fra : [Gaunt] Crash Overri~

Dato : 11-08-02 09:06

Hej.
Jeg er ikke så stærk ud i forms, men jeg mindes at man kan lave
radio-bottoms, text-fields osv .. Jeg ville gerne lave en poll på min side,
med 4 muligheder [hvor man kun kan vælge én af dem] og en 'vote' knap, som
sender det til min email ..

Hvordan kan det lade sig gøre monstro?

Jeg kan ikke afvikle serversidescripts, så det er nødt til at være igennem
email.

--
crash override / streetwise.dk
640K ought to be enough for everyone.

Fra : SumSum

Dato : 11-08-02 10:08

"[Gaunt] Crash Override" <so@be.it> skrev i en meddelelse
> Jeg ville gerne lave en poll på min side, med 4 muligheder [hvor man kun
kan vælge én af dem] og en 'vote' knap, som
> sender det til min email ..
> Hvordan kan det lade sig gøre monstro?

kig her:
http://htmlgoodies.com/tutors/forms.html

Det er forklaret meget tydeligt og så lærer du lidt mere om formularer, end
hvis du får et færdigt script serveret på et sølvfad

God fornøjelse
SumSum

---