Server der understøtter ASP
Fra : Michael

Dato : 11-08-02 00:45

Der skulle vel ikke være en som kender et program/server der understøtter
ASP så jeg bliver fri for at uploade til min server for at se hvad jeg har
lavet....Jeg bruger XP home og kan derfor ikke bruge PWS eller IIS...

Mvh
Cocio

Fra : Morten Ovi

Dato : 11-08-02 07:59

Michael skrev:

> Der skulle vel ikke være en som kender et program/server der
> understøtter ASP så jeg bliver fri for at uploade til min server
> for at se hvad jeg har lavet....

Hvis du brugte EditPlus(.com) så uploader programmet den fil du
redigerer til serveren og overskriver med Ctrl+Shift+S. Så er det ret
nemt at have med at gøre, og man *behøver* ikke have en localhost.

--
Morten

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-08-02 12:17

Michael escribió / skrev

> Der skulle vel ikke v‘re en som kender et program/server der
> underst›tter ASP s† jeg bliver fri for at uploade til min server
> for at se hvad jeg har lavet....Jeg bruger XP home og kan derfor
> ikke bruge PWS eller IIS...

Så vidt jeg ved er PWS og IIS de eneste der rigtigt understøtter ASP.
Der findes også noget som hedder chilisoft, men det er ikke toppen af
poppen og desuden er det kun linux versionen der er gratis.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann