Fejlkoder i MySQL
Fra : Christian Jørgensen

Dato : 18-02-01 01:39

Enten er jeg blind, eller også er jeg dum.

Jeg kan ihvertfald ikke finde en oversigt over fejlkoder i
MySQL. Jeg har bla. et par stykker her: 127, 1030 ..

--
Christian Jørgensen
- http://razor.dk -

http://phpwizard.dk/ aka. mini

Fra : Robert Piil

Dato : 18-02-01 02:10

On Sun, 18 Feb 2001 00:39:04 GMT, mail@phpguru.dk (Christian
Jørgensen) wrote:

>Jeg kan ihvertfald ikke finde en oversigt over fejlkoder i
>MySQL. Jeg har bla. et par stykker her: 127, 1030 ..

Det eneste jeg kunne finde var:
http://www.mysql.com/doc/p/e/perror.html

Robert Piil
Http://rpiil.dk/

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 18-02-01 16:36

Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote:

>Det eneste jeg kunne finde var:
>http://www.mysql.com/doc/p/e/perror.html

Gad vide hvilket shell der er tale om ?

--
Christian Jørgensen
- http://razor.dk -

http://phpwizard.dk/ aka. mini

Fra : Bo Meyer

Dato : 19-02-01 07:08

"Christian Jørgensen" wrote:

> Gad vide hvilket shell der er tale om ?

"perror" er et program som er placeret i $MYSQL_HOME/bin og kan
således blot eksekveres.

--
Bo Meyer