Java13 + Netscape
Fra : Knud Berggreen

Dato : 18-02-01 00:01

Davs!

Jeg har installeret java13 og så skal jeg åbenbart lige gøre noget i Netscape...

Min JAVA PATH har jeg ændret til...

C:\java13\jre\bin\JAVAI.DLL

Men hvad skal jeg sætte i Current Classpath?
I øjeblikket står der C:\javaos2\lib\jempcl10.zip;.\.

Mvh
Knud

Fra : peter volsted

Dato : 18-02-01 01:39

hi

> [...]
>
> C:\java13\jre\bin\JAVAI.DLL
>
> Men hvad skal jeg sætte i Current Classpath?
> I øjeblikket står der C:\javaos2\lib\jempcl10.zip;.\.

Fra inscong.htm i java1.3-bibl.:
"SET CLASSPATH=
Notice that the CLASSPATH is set to a null value because the Developer Kit's
JVM does not generally require the CLASSPATH to find system class files;
CLASSPATH is used for application class files. "

--
good lucl

peter

Fra : Knud Berggreen

Dato : 18-02-01 14:35

In <3A8F1994.FC21DFE9@image.dk>, on 02/18/2001
at 01:38 AM, peter volsted <pvolsted@image.dk> said:

> [...]

>JVM does not generally require the CLASSPATH to find system class files;
>CLASSPATH is used for application class files. "

Nu siger min Netscape "Unsupported Java version"

Hvem har installeret Java 1.3 og fået det til at virke med Netscape - og især
netbanken hos en BEC-bank?

Hvad har i gjort?

/Knud

Fra : peter volsted

Dato : 18-02-01 18:32

hi

-----

> Hvem har installeret Java 1.3 og fået det til at virke med Netscape - og især
> netbanken hos en BEC-bank?

jeg forsøgte i juli sidste år. Ved opkald til min BEC-bank fik jeg følgende:
"Browseren understøtter ikke Java eller det er
ikke aktiveret"
Da jeg i Sun's beskrivelse af Java v. 2 kunne læse, at der kan være problemer
med bagud-kompatibilitet spurgte jeg Bec-support, hvilken javaversion
programmet anvender. Svaret var Java 1.2 med den begrundelse, at flertallet
ikke har opgraderet endnu.
Siden har jeg anvendt v 1.18 til bankforbindelse.

--
good luck

peter

Fra : Knud Berggreen

Dato : 18-02-01 23:31

In <3A90070B.E31E2F62@image.dk>, on 02/18/2001
at 06:31 PM, peter volsted <pvolsted@image.dk> said:

> [...]
>ikke har opgraderet endnu.
>Siden har jeg anvendt v 1.18 til bankforbindelse.

Hmm... Jeg havde kun 1.17 så jeg er i gang med at downloade....

/Knud