hvad skal jeg be om?
Fra : FBB

Dato : 18-08-02 01:49

Hej, jeg skal ned og købe en Suzuki Estilete her engang i næste uge, og vil
bede scooter handleren om at gøre nået ved den, da jeg ikke selv kan.

Jeg vil godt ha et ok optræk (så hurtigt som muligt) dog uden tundele.
Topfart betyder ikke det store.

Hvad skal jeg ha gjort ved den?

Hilsen Frederik B-B. - www.FrederikBB.dk - www.NumseGejl.dk

Fra : Thomas B

Dato : 18-08-02 03:19

"FBB" <fbb@frederikbb.dk> wrote in message
> [...]
> bede scooter handleren om at gøre nået ved den, da jeg ikke selv kan.
>
> Jeg vil godt ha et ok optræk (så hurtigt som muligt) dog uden tundele.

Alle plumber skal væk..måske nogle lette ruller.

mvh. Thomas

Fra : Michael Kivsmose

Dato : 25-08-02 16:14

Hey hey.
Du kan få ham til at pille skiverne og sætte mindre rullere i...

Mvh. Michael Kivsmose.